logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۴۱۳۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نابودی رژیم صهیونیستی التیام‌بخش زخم‌هاست

نابودی-رژیم-صهیونیستی-التیام‌بخش-زخم‌هاست
امام جمعه زنجان گفت: امروز روزی است که جبهه حق با همه قوا در برابر جبهه باطل ایستاده است و این طبیعی بوده اگر سرداری بر زمین افتاد فرصت عزاداری ندارد و آن جمعیت حاضر بهترین عزاداری را انجام دادند ولی التیام واقعی زمانی خواهد بود که رژیم صهیونیستی نابود شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی امروز جمعه ۲۷ مهر ماه در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه در صحیفه سجادیه آمده است که جایگاه نماز جمعه بسیار عظیم است، اظهار کرد: برای بنده مایه مباهات است که مقام معظم رهبری این مسئولیت خطیر را به من محول کرده‌اند و امیدوارم با دعای مردم و همراهی همه دوستان بتوانیم توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را عملی کنیم. 

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: رعایت تقوی امری مهم است و سپر و زرهی است که مومن بدون خوف و واهمه در صحنه‌ها حاضر می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بعد از شهادت سید حسن نصرالله جوری که دلمان می‌خواست نتوانستیم عزاداری کنیم و در واقع فرصت نشد، گفت: امروز روزی است که جبهه حق با همه قوا در برابر جبهه باطل ایستاده است و این طبیعی بوده اگر سرداری بر زمین افتاد فرصت عزاداری ندارد و آن جمعیت حاضر بهترین عزاداری را انجام دادند ولی التیام واقعی زمانی خواهد بود که رژیم صهیونیستی نابود شود.

وی گفت: وعده قرآن است که هر جماعتی بخواهند پیامبر یا پیروان آن را از خانه خود بیرون برانند پیروز نخواهند شد و این وعده الهی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹